2016/01/01

Let's begin!



Zaczęło się. W Nowy Rok powstał blog!

O czym jest Desperate Mom & Wife? To blog z autorskimi, amatorskimi zdjęciami i inspiracjami, którego motywem przewodnim jest szeroko pojęta klasyka. Klasyka w urządzaniu wnętrz, dekoracjach, modzie a nawet w przygotowywaniu potraw. Bardzo inspirujące są na tym polu dla mnie liczne blogi skandynawskie; w Polsce niestety takich publikacji brakuje nad czym ubolewam.

Desperate Mom & Wife to moje małe miejsce w sieci. Jako matka i żona jestem (z wyboru) ciągle zajęta, nie mam zbyt wiele czasu; a to pranie, przewijanie, gotowanie, taka współczesna kura domowa :) Nie można jednak dać się zwariować, czasem potrzebna nam jest odskocznia. Stąd też pomysł na ten blog. Na te kilka zdjęć i parę słów z chęcią znajdę czas. I bardzo mi będzie miło, jeśli dla kogoś z Was okażą się inspiracją!




Champagne: Moet & Chandon Imperial Brut, kieliszki: Krosno (dla dobrych polskich marek jestem zdecydowanie na tak!).