2016/06/29

Poduszki w salonie


Też was zmogły upały? Bo mnie tak, a jak dodać do tego zajmowanie się niemowlakiem to już w ogóle tragedia :P Tymczasem przed Wami kolejny post o poduszkach, tym razem w salonie. 

Od jakiegoś czasu króluje tam ich zestaw w kolorze szaro-białym. Biały koresponduje z narzutą na kanapie (której delikatnie mówiąc nie znoszę - narzuty jak i kanapy, ale jeszcze trochę muszę się z nimi przemęczyć). Szary zaś współgra z dywanem typu shaggy, a jeszcze bardziej będzie pasował do tego, który wkrótce zastąpi jego miejsce ale o tym póki co ciii… ;)

   
poduszki/pillows - Majunto


poduszka/pillow - Westwing

Dwie większe poduszki zakupiłam od polskiego producenta, firmy Majunto. Wybrałam klasyczne wzory znane ze stylu hamptons: drobną, nienachalną koniczynę marokańską i trellis. Trzecią zaś zakupiłam w Westwing i uznaję za złoty strzał, gdyż prawie ktoś mi ją wyciągnął z koszyka.